Kirjaudu sisään

Easellin tarina

Tarinamme sai alkunsa omista havainnoistamme: palveluntarjoajien on yhä vaikeampaa tavoittaa ostajia perinteisten kanavien, kuten puheluiden, LinkedIn-viestien ja sähköpostien kautta. Erottautuminen ja itsensä relevantiksi tekeminen on haastavampaa. Aiemmin tämä onnistui helpommin, mutta koronavuosien jälkeinen muutos työelämässä – etätyön yleistyminen ja tiiviit virtuaalipalaverit – ovat tehneet arjesta kiireisempää ja tavoitettavuudesta haastavampaa.

Yritysten ostajat saavat päivittäin valtavan määrän yhteydenottoja, jotka useimmiten osuvat väärään ajankohtaan. Tämä tekee kontaktien vastaanottamisesta sattumanvaraista ja turhauttavaa – sekä myyjille että ostajille. Seurauksena ostajat vastaavat yhä harvemmin, jolloin myös lupaavat yhteistyömahdollisuudet jäävät syntymättä. Uusien palveluntarjoajien on vaikeaa päästä markkinaan ilman pääsyä ostajien puheille.

Digitaalisten palveluiden kehittyessä ostamisesta tulee entistä itseohjautuvampaa. Easell haluaa tarjota ratkaisun tähän universaaliin ongelmaan: käännämme asetelman päälaelleen siten, että ostajat voivat tuoda tarpeensa näkyville, ja palveluntarjoajat voivat vastata niihin oikea-aikaisesti – ilman kylmäkontaktointia.

Alustamme avulla ostajat voivat keskittyä omaan työhönsä ilman jatkuvaa kontaktointitulvaa, ja palveluntarjoajat voivat kehittää nykyisiä asiakkuuksiaan sekä löytää uusia mahdollisuuksia juuri oikealla hetkellä.

Visiomme on rakentaa uusi ostamisen aikakausi, jossa ostajat ja palveluntarjoajat kohtaavat oikealla hetkellä ilman turhaa hälyä.

Missiomme on mahdollistaa kasvua ja tehokkuutta yhdistämällä tarpeet ja ratkaisut saumattomasti.

Usein kysytyt kysymykset

  1. Mitä palvelunne tarjoaa?
  2. Kenelle palvelu sopii?
  3. Mitä palvelun käyttö maksaa?
  4. Kuinka nopeasti voimme aloittaa?
  5. Miten asiakastuki toimii?
  6. Voiko palvelua kokeilla ennen sitoutumista?